Pages

Wednesday, June 29, 2011

TeRaNGaN

sekian kalinya...baru ade kesempatan untuk pos entry pasal terang..dekat stengah bulan dah lepas ni..tapi tak basi lagi memandangkan community kat fb terang still meriah...kan..^.^
workshop tahun ni kat UTM Skudai.start 12-17 jun...yang beznya workshop tu tiap kali birthday aku..emm nasib la badan...tapi sayang untuk modul paling bez yang ala2 explorace kat JB aku x dapat join pasal kaki aku tseliuh..sayang kan.terpaksalah aku terperuk sorang kat hostel..sunyi gaban hostel.naik seram gak aku.mana taknya dorang balik dkt kul 12 mlm..nsb baik b4 aku sliuh dh smpat kluar round2 sana kjp.kalau tak confirm kempunan kan..tapi 1 lagi tmpt aku nak pi time kat sana.SINGAPORE..passport dah siap bawa kot2 ade masa luang boleh lari kejap..alik2 seliuh.tapi tak pe.maybe ade hikmah tak dapat pergi time tu....keinginan nak pi ada lagi (^.^)v...


team performance KUNANG

ooo pasal team lupa nak crita...team kitorang nama KUNANG.sbelum tu agak banyak jugak la nama2 yang kru cadang tapi mostly tak dapat nak explain maksud nama2 yg dorang suggest.kami pilih ikut undian and hujah antara kru..tu je untuk entry kali ni..mekacih ^^,
see...banyak kan..hehee mentang2 la tema TERANG..but at least kami try.

2 comments: