Pages

Wednesday, June 29, 2011

bila co-pilot anda comel sangat...

ni baru lepas tolong akak aku ambil anak2 dia dari tadika..first time nak pi tadika tu mana tahu jalan pasal hdp dalam taman bukan life aku..so akak aku minta athirah(4 thn) merangkap anak ke-3 beliau jadi co-pilot memandangkan athirah dah hafal jalan sebab slalu sangat ikut abah dia pi amik abang n kakak dia kat sana...
kalau crita2 pasal co-pilot ni aku rasa semua orang penah ada pengalaman masing2..kadang2 bila kita jadi co-pilot pun slalu juga buat silap kan (jgn nafi ok)....tapi byk2 pngalaman aku ngan co-pilot,yang hari ni la paling tak tahu nak cakap apa.first tme dpt co-pilot kecik...2x silap junction padahal situ cross jnction.hahaaa...subhanallah.....bila dia cakap kanan2 tapi tangan tunjuk arah lain rasa cam eeeeee je...rasa nak gigit jugak jari dia tu...tapi nsb baik dia tu comel2 mata bulat2 muka innocent...ishh x sampai hati plak..hahahaaa..

athirah setahun jagung


 si comel!!

No comments:

Post a Comment