Pages

Tuesday, June 21, 2011

::aku kini?::

once again...haha aku x tahu asal tiap kali aku tls entry for blog cam juz cn’t stop frm continuing wrte for the nxt one...but dsn't mtter..kan?hehe..
******************************************
Masuk hari ni dah third day aku stay sorg kt rmh sewa....x bosan ke?erghh x yah tanya mmg sah2 la bosannnn sangat.haha...aku pun cam dah rasa weng skit(sumpah sikit je..).. nak pi kluar pun keta kat workshop lagi..nk hgout ngan mmber pun cam x de sorg pun available...so conclusion ak amik kputusan tuk stay je senyap2 kat rmh ni.rutin aku sakat lepas balik TERANG so simple...
Pagi buka pintu...bfast ngan roti tempayan + tuna @ mi sedap (bkn magi tau!!)...roti tempayan tu aku buat byk2 trs msk frozen.hahaha punya la mls nk kluar...hehe..
Tengahari plak ape lg on9 la.aku kan suka usha blog org lain tapi x sume blog aku add.yg ak rs ade meang je ak add...
Malam....emm mlm aku dner ngan nasi+ikn bilis bawang+kicap (jgn simpati tau...)...ni juz sbb kaki aku x elok lagi tuk pi jalan2 kluar bli makanan..since no1 beside so time ni la nak exprnce camne rasa  terdesak tuk hdp.haha..(gelak lam sendu ;).....)
 ...kdg2 aku x mkn pun mlm pasal x de mood...
...kdg2 aku terlintas camne la ade org yang bleh stay hidup sorg2 lama2??penyabar btl..aku 3 hari  pun dah rasa cam somthg...

....ni la time  tuk aku reflect diri aku...n sbb duk menyendiri ni la aku bleh cme out dgn somthg yang x pernah terlintas sbelum ni...

...aku mula kenal sape  kawan n sape ‘kawan’...

...insyallah lepas ni aku akan try untuk btlkan  ksilapan sikit demi sikit..doakan~
...insyallah  aku nak brusaha utk jd  abdillah muti’ah, bintu solehah, fataatu mutaaddibah, zaujatul mahbubah, ummu a’qilah, mujahidah mukminah and syahid fisabilillah...aku rindu kasihMU Ya Rabb..aminn~

No comments:

Post a Comment