Pages

Sunday, September 12, 2010

R.A.Y.A vs K.E.N.D.U.R.I

rini 3 syawal spupu aku kawen....ingat x nak pergi.x tahan sakit perut ngan sakit blikat.pasal blikat tu ma aku cakap maybe kena 'demam urat' kot.coz duk drve lama2.abg aku plak cakap maybe coz pnah duk angkat2 bnda berat.tapi nsb baik la tegang /sakit tu rasa time batuk ngan bersin je...pasal x nak pergi kenduri tu ma aku ckp x baik x pergi.bukan slalu pun.huhu haru btl klu ma yang cakap camtu so finally kena jugak aku pergi...la budda......




adik n anak buah..nak sama bsr je kan?



fatih happy sangat kat kenduri tu dapat main panjat2 tangga.kat rmh dia ade pagar so x bleh panjat2.sakan sampai makan pun byk.


spupu2 aku..kak cik,kakak,yana,kak ani

pasangan yang dirai..long n his wife

byk2 hantaran aku focus kat pulut smangat ni je..tau x ak ngan adik2 yg tlg ma buat ni.lawa x?haha (^,^)v






kat kenduri tu aku pergi je.amik syarat.hehe...makan x.muak dgn gulai so aku duk main ngan fatih je kat sana.last aku jumpa fatih dulu dia juz dpt mnyulur n x bleh bjalan pun lg.ni skarang siap main panjat2.btutur pun ntah pape lg...hopeflly atih jadi insan berguna kelak.aminn..luv u

No comments:

Post a Comment