Pages

Wednesday, September 22, 2010

aku rupanya masih punya saat tuk happy (^_^)v

alhamdulillah...sume bjalan lancar.kbuntuan tghri tadi trlerai gak.aku call 06 n tya diorg sape yg nk prgi AD?..kak sara,zai, n najwa cnfrm prgi so bg ok ok la blh la jdkn tmn..haha dah exctd nk pergi tiba2 tringat aku dh x de kst proper.yg dulu dh bg kt mmber so brmula la plak ksh kesah mncari kasut.smpai kt angsana aku pi slongkar.. kst tu ada,bw je pkainya x coz time check sahsiah rupadiri aku lulus je ngan sndal.sempoi je!!dah la rehrsal kt hall smalam x pi.lantak la main taram je kt dwn td.....pasal kt hall plak..kcewa skit.cam bez lg kt DSI lm je.klu dulu kitorg bleh je gempur stage tu lps mjls slesai tapi kat hall br ni diorg x kasi...dh sdiakan tmpt tuk fotogrfi konon..huhu sedih skit tapi kitorang biasa la.degil tu dh semestinya cuma x de la over sgt kan.maklum la dh tua2 sume.haha..

No comments:

Post a Comment