Pages

Monday, April 5, 2010

Papan SI-SA, FloaTinG StruCture

hola.....
ish minggu ni banyak betul program.yang latest kelmarin baru kitorang selesai project floating structure under kelas design yang mana kitorang studio 03 Sri Iskandar gabung dengan stdio 03 Shah Alam bertempat kat Papan.Masuk ni pergi kat Papan saja dah tiga kali untuk sem ni.yang first dulu under kelas design juga tapi untuk study pasal color.second time pulak masa kem jati diri warga senibina,program under departmnt...untuk task gabung dengan student SA ni kitorang kena bawa materials dari kampus..ada bawa botol,batang pipe,tali,benang,dawai,tube,cable,dan banyak la lagi..
structure yang kitorang buat kena floating time letak 2 brick or kitorang akan fail...
sambil tunggu student SA sampai kitorang first cari dan cop port untuk group masing-masing.group aku pilih paling hujung.thn kitorang buat ala-ala empangan kat port tu supaya arus tidak laju dan level air nak dalam lagi...budak SA datang baru kitorang start built our structure.idea kitorang create sama2 dan kitorang puas hati dengan hasil kerja kitorang...
mak oi berjela cerita tapi lupa pulak nak habaq pasal member group aku.untuk task ni aku still group dengan zati,fit n clarence dan tambah 3 member dari SA iaitu Wafeeq,Soya dan Didi...

Detik Kejayaan kat Papan...hehe

Clarence,Zati,Tih,Fit

Soya,Wafeeq,Didi

Belah malam pulak kitorang gabung antara 2 group untuk performance.group nombor ganjil dengan ganjil dan genap dengan genap.performance kitorang base on cabutan.group aku kena bangkitkan suasana horror..hehe kacang je coz senior yang jaga dewan makan pun sempoi time minta dia pun tutup lampu area tu.group aku dapat second place untuk best performance.kira ok la dapat gak hadiah lastik 1.....

~suasana discussion before performance~

Pada second day,lepas breakfast dalam jam 9.00am, student SA terus ke gua tempurung untuk trip diorang while us kat Papan teruskan aktiviti dengan jungle tracking...ni kali kedua aku join track yang sama.yang before ni x best coz aku sorang je part 3 but this time best sangat-sangat pasal dengan member kelas.dapat main air pulak tu.lagi la bertambah syok..hahaa..emm x lupa buat pacat kat papan,thanks coz bagi aku kenangan.kalau ada next time,harap pilih la orang lain pulak.ngee~

stop jap..semput.hahaa


track kitorang tahap 2 je.tu pun dah cukup penat

No comments:

Post a Comment