Pages

Saturday, August 14, 2010

aku hanya insan yang kerdil..

Bismillahirrahmanirrahim...Ya ALLAH Ya Tuhanku, pencipta sekalian alam.sesungguhnya padaMu aku memohon, padaMU jua aku berserah.Dengan belas kasihMu aku minta jauhkanlah aku dari penyakit hati Ya ALLAH.jauhkanlah aku dari hasad dengki Ya ALLAH .jauhkanlah aku dari sifat tamak Ya ALLAH,lindungilah aku dari segala fitnah Ya ALLAH.Tetapkanlah imanku Ya ALLAH,cekalkanlah hatiku dalam menempuh dugaan hidup Ya ALLAH.Ya Rabbi hanya KAU yang tahu apa dalam fikiranku dan apa yang bakal aku tempuhi.Ya Rabbi aku bersyukur dengan segala nikmat yang telah ENGKAU kurniakan.aku bersyukur dengan peluang melihat dunia ini.aku bersyukur dengan aturan ENGKAU Ya Rabb...aku mohon Ya ALLAH.hapuskanlah dosa-dosaku,dosa kedua ibu bapaku,dosa saudara-saudaraku dan dosa sekalian hambaMU Ya ALLAH...Ya ALLAH berkatilah hidupku..aminn aminn aminn Ya ALLAH

No comments:

Post a Comment